dzwiek w 2x kde

Pon, 13 Cze 2005, 10:40:44 CEST

Radoslaw Raszyk napisał(a):

>Wieslaw Kierbedz wrote:
>

>Pozwole sobie dołączyć do dyskusji bo miałem podobny problem po użyciu
>tego skryptu jest ok :)
>Pyt. dotyczy : Co zrobić by nie trzeba bylo uruchamiać go po każym
>restarcie kompa ?
>Pozdrawiam

Sprawdzić wersję udev jakiej używasz (inaczej urządzenia by ci nie znikały).
Podać wersję alsa jakiej używasz - wersję kernela.
Ja mam wprawdzie alsa-driver dokompilowany - nowszy, niż kernel, ale standardowy z 2.6.11 też pracował z udev.
Po powrocie do domu mogę podrzucić odpowiednie linie z rules udev.
Nie dopisywałem ich - były już "fabrycznie".

P.S. Jeśli nie używasz udev, to nie mam pojęcia, dlaczego urządzenia ci znikają.
--
WK