dzwiek w 2x kde

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 13 Cze 2005, 16:02:34 CEST

On Mon, 13 June 2005 13:51:25 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Przecież ten skrypt tworzy, co potrzeba. Jeśli zainstaluje dev, a nie
> wyrzuci (przekonfiguruje - tylko po co wtedy udev?) udev, to i tak
> znikną :D

Powoli: wyrzucamy skrypt, wyrzucamy udev, instalujemy dev; cieszymy się,
bo już nigdy więcej nie mamy problemów.

> A alsa z udev u mnie działa ok.

Bo może dbasz o swoje krasnoludki. Chodzi mi o te co mieszkają w komputerze.
Jak się je zaniedba, to zatrzymują wiatrak na procesorze i szczają na RAM...
Jak mówiłem, Ty o swoje dbasz, ale nie każdy ma na to czas. :-)

> Wniosek - udev do aktualizacji, konfiguracja do poprawy.

Mam lepszy wniosek: oświeceni konserwatyści używają dev, tzw. nowocześni
męczą się niemożebnie z konfiguracją udev (lepsze jest wrogiem dobrego). :-P

--
Dariusz Laskowski          Napisałem do kolegi list. Kolega listu nie dostał,
darlas at post.pl          za to ja po dwóch dniach dostałem odpowiedź od