Kernel dla ppc RS/6000

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 15 Cze 2005, 14:35:25 CEST

On Wed, Jun 15, 2005 at 02:20:02PM +0200, Daniel Dominik Rudnicki wrote:

> Nawet nie wiesz jakie glupoty ;]
zamiast sie nabijać to lepiej pomóc koledzie od ppec'a

podpowiedzi:
1. yaboot oraz /etc/yaboot.conf, z moich doświaczeń
_tylko_ się wpisy ew dodawało/zmieniało w /etc/yaboot.conf

2. sprawdzić czy ręcznie ci się initrd zrobi poprawnie,
czyli genintrd -v aaa.gz 2.4.30-iles_tam_okolice (sprawdz w manie)
czasami się nie robi, a moje prośby zeby w kernel*.spec było genintrd -v
to jak walenie grochem w mur.

3. jak masz możliwość użycia konsoli szeregowej to podeślij to co
się dzieje po starcie

liczyć na pomoc, kogoś kto ma aktualnie ppc'a, postawić piwo i juz
(Szkoda ze nie mam ;-) darmowy browiec ...)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba