dzwiek w 2x kde

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 13 Cze 2005, 18:44:58 CEST

On Mon, 13 June 2005 17:00:41 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

> A te, to skąd się wzięły?

Jakie te? Chodzi Ci o pliki urządzeń w '/dev/snd/'? IMHO przyszły do mnie
razem z paczką dev, ale oczywiście mogę się mylić. Możesz sprawdzić.

> Mądralo.

[1]

> A Ty to niby oświecony, czy konserwatysta?

> Czy z czytaniem może jakiś problem - kiedyś tylko 10% potrafiło - za
> dawnych, dobrych czasów dev, dopiero powszechna deanalfabetyzacja
> (trudne słowo) i awans społeczny doprowadziły do zamieszania.

[1]

> Udev działał od strzału - krasnoludki nawet nie beknęły.

No i fajnie. A ja mówię, że można udev i skryptu, o którym
piszesz, nie używać w ogóle. I też będzie dobrze.

> A (prze)mądrzejsze wrogiem czego?

[1] Hmm... Coś Ty taki bojowy? :-) IMHO nie ma powodu.

--
Dariusz Laskowski               To chyba logiczne, że pdf zrobiony na Win 95
darlas at post.pl               nie będzie się wyświetlać na Win 98