dzwiek w 2x kde

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 13 Cze 2005, 17:00:41 CEST

Dariusz Laskowski napisał(a):

>On Mon, 13 June 2005 13:51:25 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
>

>Powoli: wyrzucamy skrypt, wyrzucamy udev, instalujemy dev; cieszymy się,
>bo już nigdy więcej nie mamy problemów.

A te, to skąd się wzięły? Mądralo.

>Bo może dbasz o swoje krasnoludki.

Nie - dokręcam tylko śrubki i wlewam smar.

>Mam lepszy wniosek: oświeceni konserwatyści używają dev,

A Ty to niby oświecony, czy konserwatysta?
Czy z czytaniem może jakiś problem - kiedyś tylko 10% potrafiło - za
dawnych, dobrych czasów dev, dopiero powszechna deanalfabetyzacja
(trudne słowo) i awans społeczny doprowadziły do zamieszania.

>tzw. nowocześni
>męczą się niemożebnie z konfiguracją udev

Udev działał od strzału - krasnoludki nawet nie beknęły.

>(lepsze jest wrogiem dobrego). :-P

A (prze)mądrzejsze wrogiem czego?
--
WK