problem z lftp + mirror + ftp.pld-linux.org

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 13 Cze 2005, 21:02:42 CEST

Co najmniej od roku mam taki kaprys i przechowuje aktualne repozytorium
PLD u siebie lokalnie na dysku. Używam do tego lftp z poleceniem mirror
a ściągam z ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/athlon/PLD/RPMS.
Bardzo ostatnio zauważyłem, że zniknęło mi kilka tysięcy plików z dysku.
Polecenie mirror lftp ściąga tylko 200kB danych na temat katalogu a
jeszcze tydzień temu ściągało tego 1MB.

Czy to jest błąd lftp, czy serwer tak działa.
Jak się zaloguję ręcznie i w tym katalogu zrobie

lftp ftp.pld-linux.org:/dists/2.0/PLD/athlon/PLD/RPMS> ls * | wc -l
2000
lftp ftp.pld-linux.org:/dists/2.0/PLD/athlon/PLD/RPMS> ls *athlon* | wc -l
2000
lftp ftp.pld-linux.org:/dists/2.0/PLD/athlon/PLD/RPMS> ls *noarch* | wc -l
2000

więc mi się wydaje, że albo lftp ma bug albo serwer nie pozwala na więcej.

Co jest nie tak?

Adam Skowroński

PS. lftp-3.2.1-1

--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            * nazwisku Beckham zmienimy drugą literę