Magiczny klawisz SysRq

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 13 Cze 2005, 21:55:17 CEST

On Mon, 13 June 2005 20:51:38 +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Nowa ? To było, jak PLD jeszcze nie było, a dokumentacja jest w
> /usr/src/kernel/Documentation... ;)

Pewnie ciężko w to uwierzyć, ale dla mnie ta zabawka jest nowa.
Mogę się założyć, że takich zagubionych łosi, jak ja, jest więcej. ;-)
IMHO gdyby ZU mógł znaleźć to na <http://pl.docs.pld-linux.org/>,
to by było całkiem miło.

--
Dariusz Laskowski         Podobno jak byłem mały to byłem święcie przekonany,
darlas at post.pl         że to ja wymyslilem machanie ręką podczas chodzenia