dzwiek w 2x kde

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Wto, 14 Cze 2005, 10:46:41 CEST

> Same?

a sory, jednak nie same tylko ten podstępny pldconf ;) teraz po
restarcie jest okej

> A kto tego używa?

tak zwany zwykły juser :P czyli ja, który oprócz problemów z dźwiękiem
ma też sesję w szkole i nie ma za bardzo czasu (no i ochoty) na
studiowanie mana

> To ty mu rozpoznaj.
> kernel-grsecurity-2.6.11.10-6
> kernel-grsecurity-sound-alsa-2.6.11.10-6

pisząc to miałem na myśli że mam zainstalowany
kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 i kernel-grsecurity-sound-alsa-2.6.11.10-6
a pldconf mimo to chce mi instalować zwykły kernel-sound-alsa, to była
taka nieśmiała próba zgłoszenia błędu :P

> Zacznij czytać księgi :P.
> dev+snddevices+alsa-lib+alsa-utils-init+alsaconf - koniec. Ustawić mikser.

no odnośnie tego to już wyżej pisałem ;)

a tak na koniec to powiem że mam beep-media-player ustwiony na alse i
działa w ten sposób, że nie ma dźwięku w słuchawkach ale equalizer
pokazuje że niby coś gra.
w aumix jest taki problem, że pierwsze dwa suwaki (to te od głośności)
są na maxa i nie da się nimi w ogóle poruszać :(
kiedy w kde w centrum smerania ustawie serwer dźwięku na alse (znaczy
sie z alsy na alsę i "zastosuj" w akcie desperacji że nic nie słychać)
to w bmp jak nacisnę play mam już error :/ nie wiem o co może chodzic.