php + SQL + poczta

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Wto, 14 Cze 2005, 11:36:57 CEST

Witam

Od jakiegoś czasu mam system poczty wirtualnej exim+courier-imap, do tego
różne bajery (clamd, SA, SquirrelMail itp). Userów i domeny mam w bazie
MySQL. Dostałem bojowe zadanie - muszę ich przenieść do innej bazy o innej
architekturze. Sam sobie pozmieniam zapytania w eximie, zmodyfikuję pluginy
do SQM (w sensie - zmienie konfig ;) ), oraz konfig courier-imap.

Więc gdzie jest problem?

Problem jest taki, że potrzebuję jakiegoś prostego interfejsu w php, który
mógłby mi posłużyć do jakiegoś prostego dodawania i odejmowania nowych
userów oraz konfigurowania ich "właściwości" (imię, nazwisko, itp itd).
Teoretycznie mógłbym sobie sam coś takiego napisać, ale nie chcę mieć
dziurawej aplikacji w php na serwerze. Więc - zrobił ktoś coś takiego?
Używa ktoś takiego panelu administracyjnego, słyszał ktoś o czymś takim? A
może któraś z wtyczek SQM ma taką funkcjonalność (ostatnio sprawdzałem, to
nie bardzo ale może coś źle sprawdzałem...)

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

Z góry dziękuję

ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl