xmms+alsa+arts(KDE) = problem

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Śro, 15 Cze 2005, 00:42:49 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Ma ktoś może pomysł, dlaczego nie działa mi odgrywanie muzyki z xmms-a przez
> jego wtyczkę dla arts-a? Karta muzyczna to:
> 00:02.7 Multimedia audio controller: Silicon Integrated Systems [SiS] Sound
> Controller (rev a0)
> wbudowana w laptop. Używam alsy, chodzi na module snd_intel8x0. Nie tak
> dawno temu, na Ra jeszcze, wszystko działało jak trzeba. A teraz, jak
> ustawię jako wyjście wtyczkę arts, to xmms mi krzyczy, że urządzenie
> dźwiękowe jest zajęte. Ki diabeł?
>
> Chwilowo obszedłem to tak, że skonfogurowałem sobie dmix-a i xmms-a puszczam
> [...]

U mnie bylo tak ze mplayer czasami przerywal dzwiek na alsie ale to
kiedys a ostatnio to juz niewiem
Natomiast xmms to najlepiej dziala na arts ale na alsie jak zmiekszy sie
  np. buffer_size 16384 w /etc/asound.conf
to u mnie muzyka nie zatrzymywala sie i pozniej play tylko troche
przerywala w momentach gdy procek byl wykorzystywany w 100% -ach

Pozdrawiam Tomek

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a