squirrel i IE

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Śro, 15 Cze 2005, 21:30:42 CEST

ketiv napisał(a):
> Po dzisiejszym --upgrade-dist, squirrelmail przestał lubić
> Internet Explorer-a, tzn: wywołuję login.php, poprawnie loguję się do
> systemu, widzę zawartość skrzynki, ale nie mogę wyświetlić ani
> zawartości przesyłki, ani uruchomić żadnej opcji- za każdym razem
> wywala: "BŁĄD Musisz być zalogowany, by mieć dostęp do tej strony."
> W innych przeglądarkach (Firefox, Opera) wszystko działa ok, przed
> upgrade (pakiety sprzed ~2miesięcy) też było wszystko ok, sprawdzałem
> na kilku komputerach, więc o so chodzi?

Miałem dokładnie to samo. Już nie pamiętam w sumie dlaczego. Sprawdź w
googlach, albo w archiwum listy - powinno coś być. Chyba pisałem jak to się
rozwiązało, albo ktoś pisał. Nie pamiętam.

W każdym razie to uleczalna choroba :)

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl