transfery

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 15 Cze 2005, 21:36:14 CEST

On Wed, Jun 15, 2005 at 09:20:53PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> To się przestaw na ftp bo limit pasma na http jest i będzie. Może masz ochotę
> pohostować apacza serwującego paczki? Jak masz odpowiednią maszynę to bardzo
> prosze.
hm.. a musi być koniecznie apache?
jak masz to na osobnym ip, wrzuć na niego boe - jest znaacznie mniej
obciążający niż apache. w praktyce - mojej 25mhzowej sparc station nie
dało się zapchać - loadavg max 1, przy pełnym wysyceniu pasma, z
kilkudziesięciu sesji. apache tam się dławił nawet podczas wczytywania
pojedyńczej strony.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI