transfery

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pon, 20 Cze 2005, 19:28:40 CEST

Bohdan R. Rau wrote:

> Zaraz tam osiedlowych...
>
> Biuro i cztery maszyny może być?
No to vsftpd się nie nada bo nie ma tego czego potrzeba (Robert pisał o
co chodzi)
no chyba, żeby skorzystać ze sprytnego pomysłu Miesia...

Ja też mam więcej maszynek natowanych ale jako, że prawie wszystkie są i686
więc nie ma problemu z wew. proxy - z cięciem na ip bym sobie poradził ;-)
Ty pewnie też - dlatego pytałem o osiedlowców.

--
Andrzej Zawadzki