Cenzura poczty

Grzegorz Godlewski lists w arbit.pl
Wto, 21 Cze 2005, 21:22:31 CEST

>no nie wiem .... ">> Jest serwer, ileśtam skrzynek firmowych."
>a wiec to serwer firmy i poczta firmy, a tutaj poufnosc to wlasnie
>poufnosc spraw firmy a nie osob pracujacych w niej.

W zasadzie to pisałem hipotetycznie, bo firmowej poczty jeszcze nie ma.
Cała jest rozsyłana z jakiś prywatnych skrzynek. Tam ma zostać tylko
prywatna
poczta, a firmowa my być na tym nowym serwerze.
Swoboda wypowiedzi jest niewskazana w kontaktach z klientami.
Co do głupoty tego pomysłu to zdaje sobie z tego sprawe (po 3 dniach
przeglądania spamu się znudzi), ale gość chce, płaci, to się zrobi.
Prosze o techniczną pomoc, a nie prawną.

Pozdrawiam,
Grzegorz Godlewski