WindowMaker + menu aplikacje

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 21 Cze 2005, 14:37:47 CEST

On Tuesday 21 of June 2005 13:58, robert j. wozny wrote:

> cpp ?

Nic to nie da. Wmaker wymaga cc1, a ten program zawiera paczka z gcc. Troche
to smieszne, bo instalacja gcc pociagnie za soba binutils i jeszcze tam
jakies dziwne rzeczy, ale na devel uslyszalem ze tak ma byc :)

Musze sprobowac tego co zrobil Undefine, moze bede sie mogl pozbyc gcc :)

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl