[ac] postfix i sasl

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 21 Cze 2005, 19:33:15 CEST

Dnia wtorek, 21 czerwca 2005 00:08, Marek Trofimiuk napisał:
[CIACH]
> logi nic nie mowia o jakiejkolwiek autoryzacji przy probie polaczenia;
> sprawdzalem thunderbirdem (wymuszony tls) i upslukiem;
> jutro podesle dokladne logi
Zaraz zaraz - jaki TLS ????? My tu mówimy o autoryzacji a nie o
szyfrowaniu !!!! TLS != autoryzacja !!!! Masz włączony TLS w konfigu
postfixa ? Masz wygenerowane certyfikaty ????? Pewnie nie - i dlatego nie
masz nic w logach o próbie nawiązania połączenia .......

> hmm; jutro jeszcze to ostro potestuje, ale mam wrazenie, ze
> /etc/sasl/smtpd.conf jest olewany przez mojego postfixa
Mylisz pojęcia/konfigi. Twój /etc/sasl/smtpd.conf jest rzeczywiście olewany
przez postfixa. Bo go nie dotyczy. To jest konfig saslauthd-a a nie
postfixa !
--
Jacek Rzęsista
GG 61213