KDE 3.4 i ustawianie kolorków w aplikajach GTK

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 21 Cze 2005, 20:52:04 CEST

Sylwester Gruszka napisał(a):

> zainstalowałem a gimp dalej jest kwadratowy - gdzie się to teraz włącza?

To jak zainstalowales, to jeszcze uruchom ("gtk-chtheme") i skonfiguruj
- mozesz tam ustawic m.in. uzywana czcionke. I koniecznie zrob, to, co
powinienes byl zrobic w pierwszej kolejnosci - odznacz w ustawianiu
kolorow w KDE "Stosuj kolory dla programow spoza KDE". Jak to
odznaczysz, to aplikacje w GTK powinny wygladac dokladnie tak, jak
uruchamiane z pod wszystkich innych srodowisk. Niech cie nie myla te
"kolory" - te ustawienia zmieniaja tez czcionki.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"