Taki sam /etc/passwd i /etc/shadow na wielu maszynach

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 22 Cze 2005, 19:14:42 CEST

Dnia środa 22 czerwiec 2005 17:23, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Posiada.
>
> Wszystko w linuksie można w sumie mieć po LDAPie (jedyny kwipsztyl jest
> taki, że ls -l wtedy ciut wolniej chodzi ;])

A czy są jakieś howto jak to zrobić w PLD??
Teraz staram się coś dowiedzieć o PAM +LDAP. Ale czy musi być LDAP? Nie można
skorzystać np. z MySQL?

I jak by to wyglądało, wszystkie konta  http, exim, ftp, sshd, nobody itp.
beda w w bazie LDAP?

Może się myle, ale chyba można w PAM zrobić by sprawdzał najpierw np. w
plikach lokalnych a potem w LDAP (czy tam MySQL).

Coś czuję że dużo googlania mnie czeka.
Przynajmniej będę miał zabawę w wakacje :-)

Paweł