Subversion 1.2.0

Śro, 22 Cze 2005, 21:51:08 CEST

On Wednesday 22 of June 2005 21:15, Mariusz Goch wrote:

> Ale on podczas dodwania chyba się nie łączy z serwerem.
> Dla jasności taka sytuacja:
> 1. Tworzę nowe repozytorium.
> 2. svn checkout test
> 3. mkdir aaa
> 4. svn add aaa
> Dodaje ten katalog. Ale wywala się z naruszeniem ochrony pamięci.
> Jak w katalogu są jakieś pliki, to dodaje część i się wywala.
Mam subversion 1.2.0 jako serwer na 2 maszynkach (via apacza) - obie x86, jak
i na kllientach (x86, ppc) używane codziennie - taki problem nie wystąpił (a
sprawdziłem przed chwilą dodawanie pustego katalogu z tym, że na już
istniejącym repo).

Zero problemów z 1.2.0. Jako backend używam FSFS.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/