Taki sam /etc/passwd i /etc/shadow na wielu maszynach

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 23 Cze 2005, 09:45:36 CEST

Bohdan R. Rau wrote:

> A możesz tak jakoś liczbowo określić tego kwipsztyla? Ew. przelicz na
> jakieś normalne jednostki "ciut"?

Nie pamietam dokładnie w tej chwili, ale wydaje mi się, że
ls -l >/dev/null
zajmował jakies 10x więcej czasu (mierzone time'em). Oczywiście nadal
pozostawało to ponizej 100 ms, ale jednak. :)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa