Subversion 1.2.0

pH4Lk0n ph4lk0n w gmail.com
Czw, 23 Cze 2005, 01:00:28 CEST

> mam cos podobnego na czystym repozytorium. Wersja SVN najnowsza z AC.

A czy zna ktoś jakiś powód dlaczego tak się dzieje, a co ważniejsze
jak to rozwiązać??
Pytałem na irc'u od svn, ale tam nic o takich problemach nie wiedzieli.
Ja jak narazie wróciłem do wersji 1.1.4 (tutaj też dziwna sytuacja bo
udało mi się tą wersję skompilować dopiero po usunięciu dokumentacji
ze speca).

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."