Taki sam /etc/passwd i /etc/shadow na wielu maszynach

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 23 Cze 2005, 10:29:54 CEST

On Thu, Jun 23, 2005 at 09:45:36AM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Nie pamietam dokładnie w tej chwili, ale wydaje mi się, że
> ls -l >/dev/null
> zajmował jakies 10x więcej czasu (mierzone time'em). Oczywiście nadal
> pozostawało to ponizej 100 ms, ale jednak. :)

Problem można bardzo ograniczyć przez użycie nscd... ale nscd to gówno.
Coś za coś. Ja na maszynie z userami w PostgreSQL wybrałem gówno, bo bez
tego wszystko działało może i poprawniej, ale za wolno i zbyt dużo
zasobów zżerało.

Pozdrowienia,
	Jacek