dzwieku ciag dalszy (alsa)

Rafał Rutkowski rrutkowski w gmail.com
Pią, 24 Cze 2005, 09:35:54 CEST

On 6/23/05, Sylwester Gruszka <gruszek w pogodanet.pl> wrote:

> 3. nie mam dźwięku w przeglądarkach (tzn jak np. w jakimś flashu jest
> dźwuięk to ja go nie słyszę)
Aplikacje OSS też mogą używać dmix'a. Dopisz do asound.conf coś takiego

pcm.dsp0 {
     type plug
     slave.pcm "dmixer"
}

Następnie zbuduj sobie pakiet alsa-oss (musi być chyba w tej samej
wersji, co alsa, bo np. "segfaultuje" mi wersja 1.0.9 przy alsie
1.0.8) i uruchom przeglądarkę przy pomocy aoss'a, np.

aoss opera

W ten sposób wtyczka macromedii gra razem z xmms i mplayerem. Ale już
np. aoss  skype u mnie nie działa.

--
Rafał Rutkowski
rrutkowski w gmail.com