USB PROBLEM [Rozwiazany]

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Pią, 24 Cze 2005, 17:17:22 CEST

Łukasz Maśko wrote:

>Popatrz w konfiguracji hotpluga (/etc/sysconfig/hotplug) i dodaj do
>blacklisty moduły, których nie należy ładować przy starcie (w szczególności
>jeden z ohci_hcd, uhci_hcd, którego nie używasz). A najlepiej wyłącz
>hotpluga z automatycznego startu (chkconfig --del hotplug) i spróbuj go
>odpalić ręcznie po starcie (normalnie syslog odpala się po hotplugu, więc w
>logach raczej nic nie znajdziesz). Może tak dojdziesz z tym do ładu.

Słuszna uwaga w logach nie znalazłem kompletnie nic na ten temat.  Udalo
mi sie go uruchomic i nie wiesza komputera przy starcie. Wiesza go teraz
przy zamykaniu systemu. Pozbylem sie z /etc/modules zbednych modolow i
rzeczywiscie ladnie wszystko sam zaladowal. Jednak problem zamykania
dalej pozostaje. Nie wiem jaki modol moze teraz byc tego przyczyna....apm ?