USB PROBLEM

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Czw, 23 Cze 2005, 13:27:23 CEST

Witam

Wiem ze pytanie to jest nieco lamerskie ale nie moge sobie juz poradzic
od jakiegos czasu z zamontowaniem dysku usb. W windows jest on widziany
jako zwykle urzadzenie USB storage. Z tego co mi wiadomo to mozna je w
prosty sposob zamontowac pod linuxem jako system plikow vfat. Tak wiec
probuje podmontowac to urzadzenie:

$sudo mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/usb_drive
mount: /dev/sda1 is not a valid block device

To samo dla wszystkich kolejnych tj. sda1 sda2 ... sdd1.

Mam mysz oraz klawiature na USB. Moduly jakie mam zaladowane dla
urzadzen usb to:

$sudo lsmod |grep usb

usbhid                 40576  0
usbmouse                4608  0
usbcore               102776  4 usbhid,usbmouse,uhci_hcd

Probowalem tez moduly ohci_hcd,ehci_hcd. Z tego co pamietam ehci_hcd
jest dla usb ver. 2.0 i przy tym module komp sie wieszal lub klawiatura
i mysz przestawaly dzialac.

Na innej maszynie z zainstalowanym mdk10.1 montowanie dysku odbywa sie
bezproblemowo. Nie wiem w czym problem. Za pomoc z gory dziekuje.

Pozdrawiam

Ronin