Wirtualne pulpity w KDE

Tomasz Olszewski caster w 3miasto.net
Pon, 27 Cze 2005, 11:09:23 CEST

Mam podpięte pod pewne kombinacje klawiszy akcje przełączania pulpitów wprzód
i wstecz. Problem polega na tym, że po każdym przełączeniu pulpity zostają
ustowione w innej kolejności. To znaczy, jeśli np. początkowo mamy 1, 2, 3,
4, przy czym aktywny jest nr 1, to po przełączeniu wprzód obowiązuje
permutacja 2, 1, 3, 4 (a więc kolejne przełączanie wprzód wybierze pulpit 1,
a nie 3). Jest to dla mnie niezwykle irytujące, a nie widzę możliwości zmiany
takiego zachowania. Da się?

--
Tomasz Olszewski