odzyskiwanie danych

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Śro, 29 Cze 2005, 10:33:22 CEST

Witam,

wiem, że problem nie jest skierowany bezpośrednio do ludzi zajmujących
się PLD, ale ponieważ nabroiłem pod PLD - piszę tutaj ;-)
Liczę również na pomoc ludzi, którzy się trochę na tym znają...

Man następujący problem: na compact flash'u podłączonym przez USB, na
którym znajdowała się partycja FAT, wykonałem:

# mkfs.ext3 /dev/sda1

Oczywiście operacja zakończyła się sukcesem, natomiast ja zorientowałem
się, że chciałem ją wykonać na /dev/hda1 (no cóż, błędy się zdarzają,
teraz za błędy trzeba płacić...)

Czy jest jakiś sposób, aby odzyskać dane z tego Compact Flasha? Jeżeli
chodzi o typy utraconych plików - partycja FAT zawierała głównie jpegi.
Sprawa jest niestety bardzo pilna...

Pozdrawiam
Bartek