sk98lin na addons1.img?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 28 Cze 2005, 11:17:54 CEST

> A to on juz tak ma od daaaawna. Problem zglaszalem, ale nie pamietam czy
> byl jakis odzew (dawno temu to bylo).

Problem jest znany, ale nie udalo mi sie go narazie zlokalizowac.
Inaczej mowiac, mialem poki co inne priorytety :)

> Czasem tesknie do Prowizorki :)

Ja tez. Dlatego z chwila wydania Ac zegnam sie raczej z instalatorem w
obecnej formie i przy dobrych wiatrach sklece prowizorke v2. Ale nic nie
obiecuje. Rownie dobrze moze mi a) braknac czasu na to, b) braknac checi
i ostatecznie c) braknac miejsca na rozsadnej ilosci dyskietek (1 +
addons) na upchniecie wszystkiego co chce tam upchnac :)

M.