sk98lin na addons1.img?

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 28 Cze 2005, 12:01:50 CEST

On Tue, Jun 28, 2005 at 11:17:54AM +0200, Marcin Król wrote:

> Problem jest znany, ale nie udalo mi sie go narazie zlokalizowac.
> Inaczej mowiac, mialem poki co inne priorytety :)

> Ja tez. Dlatego z chwila wydania Ac zegnam sie raczej z instalatorem w
> obecnej formie i przy dobrych wiatrach sklece prowizorke v2. Ale nic nie
> obiecuje. Rownie dobrze moze mi a) braknac czasu na to, b) braknac checi
> i ostatecznie c) braknac miejsca na rozsadnej ilosci dyskietek (1 +
> addons) na upchniecie wszystkiego co chce tam upchnac :)

najlepsza IMO prowizorka to targzipowany początkowy system z
podstawowymi pakietami. + opis do tego. Wtedy wystarczy:
 - wyruszyć komputer z LiveCD
   - przygotować sobie partycje
   - ściągnąć i rozpakować ów początkowy system
   - chroot
     - lilo/grub
     - jakieś początkowe ustawienia
 - restart już nowego systemu
   - ustawianie i doinstalowanie reszty.

IMO idealne, bo wszystko się wie co i jak.

bajcik
--
Krzysztof Garus
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/