Soft Raid... sata [install-cd]

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 28 Cze 2005, 13:09:15 CEST

Dnia 28-06-2005, wto o godzinie 09:18 +0200, Tomasz Woźniak napisał(a):
> Witam.
>
> Znalazlem blad. Blad w geninitrd (mam nadzieje ze jakis developer to
> uslyszy)
>
> Blad w geninitrd jest w funkcji:
>
> find_modules_softraid() , w sencie ze nic nie przypisuje do zmiennej
> 'dev_list{n}' do ktorej jest odwolanie w initrd_gen_softraid().
>
> jak dodalem w funkcji initrd_gen_softraid() deklaracje
> dev_list1="/dev/sda2 /dev/sdb2" poszlo od razu.
>
> PS.
> Kopie tego listu posylam autorowi geninitrd :D. Jak sie dzis wyrobie to
> moze sam poprawie :D

jest jeszcze jeden i objawia sie tym ze jak masz / na EVMS (LVM na RAID1
u mnie) to jesli masz nazwę vg np: nazwa-vg (czepia sie tego - ) to
błednie generuje initrd

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl