ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwi±zanie w AC ?

Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Wto, 1 Mar 2005, 11:51:25 CET

On Tuesday 01 March 2005 11:37, Mateusz Korniak wrote:
> Jak sprawiæ aby po w³o¿eniu pendrive'a czy tez czytnika kart  dysk
> znajduj±cy siê na nowo w³o¿onym medium by³ dostêpny dla ZU ?
>
> Idealnie gdyby siê automatycznie podmountowywa³ np gdzie¶ w /media/ z
> prawami rw dla gr users  i by³ jak najbardziej odporny na wyci±ganie
> usb/czytnika kart z portu USB ...
> Kernel 2.6 desktop to KDE (je¶li ma to znaczenie) ...
>
> Ma kto¶ sprawdzone rozwi±zanie ? Jakie ?
> Z góry dziêki za podpowiedzi ?

Ja mam dysk USB w telefonie i rozwiazalem problem w ten sposob:

[root w amd64 root]# grep nokia /etc/fstab
/dev/sdb1       /mnt/nokia              auto    user,noauto,sync,rw     0 0

Je¶li chodzi wiec o pendrive to zapewne bedzie podobnie a na odlaczanie i
podlaczanie moze nieco lepiej bedzie wykorzystac automount.
--

                       Daniel Dominik Rudnicki
JID: sardzent w pld-linux.org               e-mail: sardzent w pld-linux.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl