Re: ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 1 Mar 2005, 11:54:34 CET

Mateusz Korniak napisał(a):
> Jak sprawić aby po włożeniu pendrive'a czy tez czytnika kart  dysk znajdujący
> się na nowo włożonym medium był dostępny dla ZU ?
A nie wystarczy Ci 'user' w fstabie?

> Idealnie gdyby się automatycznie podmountowywał np gdzieś w /media/ z prawami
> rw dla gr users  i był jak najbardziej odporny na wyciąganie usb/czytnika
> kart z portu USB ...
Tak sie chyba nie da. System musi zrzucic bufory zapisu przed wyjeciem
nosnika. Jesli user wyciagnie nosnik bez odmontowania, czesc danych moze
zostac utracona.

> Ma ktoś sprawdzone rozwiązanie ? Jakie ?
Nie wiem czy automagiczne montowanie/odmontowanie jest takim dobrym
pomyslem. Te czynnosci powinny byc zawsze wykonywane swiadomie przez
uzytkownika.

Pozdrawiam
Beorn