ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwi±zanie w AC ?

Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Wto, 1 Mar 2005, 15:05:21 CET

On Tuesday 01 March 2005 13:43, Pawe³ Sokó³ wrote:
> ja te¿ mam telefon nokia i wpis w fstab podobny

u mnie to Nokia 5510 i wiem ze kluczem najpierw bylo
typ plikow auto.

> /dev/sda1 /mnt/nokia vfat
> user,uid=1000,gid=1000,codepage=852,quiet,iocharset=iso8859-2,noauto,umask=
>0 0 0
>
>  - ale mi to chodzi nieco kiepsko. Czyta ok, natomiast zapis - dno.
> Wygl±da na to, ¿e leci kilkaset bajtów na sekundê. Krótsze pliki
> jeszcze id±, natomiast >100kB  to ju¿ tragedia...

transfer nie narzekam :) pliki ladnie pedza nie narzekam a nokryptia tez nie
mam powodu do niezadowolenia, a przy starcie systemu laduje moduly:
usb-storage
sd_mod

> Daawno temu, jak mia³em jeszcze AC z j±drem 2.4.20 to sam nak³ada³em
> ³atê i nokia chodzi³a ok, j±dro 2.6.x najpierw w ogóle nie chcia³o jej
> braæ (odpowied¿ na mount: "wrong filesystem or ..." dalej nie
> pamiêtam), po przestudiowaniu manów, howto i paru grup przeformatowa³em
> j± parê razy pod wind± i mkfs - i mam to co teraz (z Windows nokia

Jesli chodzi o format to formatowalem w win ale FAT16 za pierwszym razem

> dzia³a dobrze). Czy Ty mia³e¶ podobne numery?
> Przy okazji: ¶wie¿o naby³em pendrive 256MB Z-cyber i ten chodzi bez
> problemu rownie¿ dla ZU montowany jw. ... wszystko wy¿ej opisane dzieje
> siê na Compaq Armada 700 (USB 1.1 zdaje siê...).

U mnie takze na USB1.1 najpierw na intel BX a teraz Asus A8V.

--

                       Daniel Dominik Rudnicki
JID: sardzent w pld-linux.org               e-mail: sardzent w pld-linux.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl