ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 1 Mar 2005, 21:56:51 CET

Dnia wtorek, 1 marca 2005 19:17, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> hotplug + supermount w kernelu = REWELKA :)

Jeśli masz to zrobione - mógłbyś podesłać swój konfig? Ja próbowałem (nie
jakoś super mocno, ale próbowałem) i nie udało mi się znaleźć poprawnej
konfiguracji - przeważyły kwestie składniowe dla pliku konfiguracyjnego.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\