wine i LotusNotes

CZ@rek bonsai w os.pl
Śro, 2 Mar 2005, 09:03:35 CET

Witaj Grupo!!!,

Sunday, February 27, 2005, 10:24:05 PM, kuba staskiewicz napisł:

> Daj znac, jezeli bedzie znacznie lepiej.

Popracowałem sobie na LN 6.5 postawionym na CrossOver Office.
Istalacja od podstaw. Konfiguracja. Wszystko tak jak być powinno.
Jak dotąd pracuje bez problemowo, ani razu nie powiesił się!!!!!
Coś tak jakby VMware tylko, że nie trzeba windy instalować ;)
No i o niebo tańszy.
Wg mnie sofcik bardzo dobry, szkoda tylko, że komercyjny.

Oto link: http://www.codeweavers.com/products/
Może ktoś jeszcze zechce przetestowac ten sofcik.
I może podzieli się wrażeniami.

--
Pozdrawiam,
CZ w rek

mailto:bonsai w os.pl

Musiałeś czekać na moją odpowiedź: 2 Dni 10 godzin 35 minut 47 sekund.
Doręczenie twojej wiadomości trwało: 11 minut 27 sekund.