mp3 player jako usb stick

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 2 Mar 2005, 13:01:07 CET

Paweł Kwiatkowski wrote:

>Kurczę, sam chciałem niedługo to sobie kupić...

>Reklamował? Jak to się skończyło?

Posiadam prawie podobny.
Nie ma z nim problemów po linuksem. Byłem prawde mówiąc miło
zaskoczony jak łatwo udało mi się go skonfigurować (patrz wątek
ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ? ).
Z moim jest w zasadzie jeden ból. Dyktafon nagrywa w wav-ach,
ale nie można ich odtworzyć na dyktafonie. Trzeba je skompresować
na mp3 lub wma. No i tu są schody ponieważ te wav-y nie są obsługiwane
pod linuksem.

[rennis w rennis 2005.02.22]$ wavplay rec01.wav
Only supports PCM wave format:
Reading WAV header from rec01.wav

Pozdrawiam.

P.S. Przed chwilą udało mi się za pomocą lame przerobić go na mp3,
chodź wcześniej zgłaszał błąd (ciekawa sprawa).
Potestuje to jak znajde czas.