/tmp/.ICE-unix malutki problem

panta_rei slawi w grota.mine.nu
Śro, 2 Mar 2005, 22:48:21 CET

Dnia środa, 2 marca 2005 18:30, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> X11, nie kde.

poldek> ls -I X11
X11-6.8.1-5
poldek> ls X11
X11-6.8.1-5

Wynika z tego, że X11 też nie ma tej zależności :/ IMHO kde również
powinno ją mieć... chyba, że pociągnie zawsze za sobą X11... ale to
oczywiście tylko moje zdanie, a filozofia dystrybucji może być
zupełnie inna :))

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
                     www.sztrandek.int.pl