ftp...

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Czw, 3 Mar 2005, 00:32:20 CET

On Thu, 3 Mar 2005, Marcin Sztolcman wrote:

> [...]
[...]
> tak, co jakis czas. co ciekawe, na dwoch moich kompach (serwer i
> desktop) zaczelo sie to od upgrade'u glibcow. tzn od momentu gdy to
[...]
...a może to po prostu dlatego że ftp jest nieosiągalne przynajmniej ode
mnie. Pewnie znowu albo coś się zziewało, albo znowu przekroczony jakiś
limit połączeń czy coś (ktoś tam poustawiał chyba coś takiego ZTCW
z irca).

Jan Meizner
jm w pld-linux.org