firefox i xfce

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 3 Mar 2005, 11:13:27 CET

Witam wszystkich
Kiedyś już pisałem o moich problemach z javą i firefoxem, nie mogłem
otworzyć niektórych stron itp(co jest najśmieszniejsze www.idea.pl się
nie chce otworzyć zaś już sms.idea.pl działa bez problemu. Zmieniłem
zatem firefoxa na nowszego z ac-ready (niestety musiałem korzystać z
mirrora bodajże icm, ale tam chyba nie są najnowsze pakiety). Teraz
znowu nie chcą działać i inne strony np. addons.mozzila.org itp. A z
pld-owego serwera ac-ready nie mogę nawet indexów pociągnąć, ale to już
ktoś rozpoczął wątek ten...

poldek> ls -I *mozilla*
java-sun-mozilla-plugin-1.5.0-1
mozilla-firefox-1.0-1
mozilla-firefox-lang-en-1.0-1
mozilla-firefox-lang-pl-1.0-0.1
mozilla-firefox-plugin-java-sun-1.5.0-1

Innym denerwującym mankamentem jest to,że niektóre okna otwierają się za
duże,a to znowu powoduje że nawet nie mogę ich zamknąć, zminimalizować a
czasami nawet zmienić niektóre opcje..... Mam na desktopie xfce4, po
ostatniej aktualizacji przestałem panować nad oknami...
poldek> ls -Ixfwm4
xfwm4-4.1.99.3-2

Z góry dziękuję za pomoc/słowa otuchy itp ;)