Cups i m$windows

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Mar 2005, 17:05:07 CET

On Thursday 03 of March 2005 12:14, Tomasz P. wrote:
> Witam
>
> Co powinny mieć zainstalowane windowsy, by przez lokalną sieć dukować na
> cups ? (i gdzie to znaleźć ?)

Jeżeli to Windows XP (2000 nie mam pod ręką więc nie jestem pewny) można przez
Add/Remove Programs dodać Support for UNIX Printing. Bodaj tak to się nazywa.
Jednak to działa tylko na nowszych Windowsach.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics