ipfm configuracja

Jurek jwjurek w poczta.onet.pl
Czw, 3 Mar 2005, 17:15:13 CET

Witaj !

Witajcie

Wiem ze to nie jest duzy problem ale , ja nie jestem nawet srednio
zaawansowanym uzytkownikiem  Linuxa . Zainstalowałem sobie LMS i w nim lms-trafic opierajac go
na  statystykach generowanych przez ipfm ale,  i wsio pieknie tylko
stanełem wobec pewnego grobnego problemów.  I wiem ze  lepszym
wyjsciem jest oparcie tego na markowaniu pakietów w iptables ale
tymczasem chciałbym mieć w miare działający na ipfm.

Pytanie brzmi- jak skonfigurować  "ipfm"   (ma bardzo ubogi plik konfiguracyjny) a
własciwie dwie opcje  DUMP EVERY 10 minutes
 i CLEAR  EVERY 10 minutes AFTER 10 minutes   crontab  podnosi skrypt
 lms-traffic co 10 min  ale nie wiem czy  te opcje  nie fałszują
 (bardzo)
 wyników  (CLEAR to znaczy wykasowanie/wyczyszczenie do 0) i czy te
 10 min okresy , sie zgrywają zapis przez ipfm  zassanie i wrzucenie do
 bazy ze znacznikiem czasu przez skrypt LMS i  wymazanie przez opcje CLEAR z
 pliku  i tak abarotno. Czy da się to lepiej dostroić czy trzeba
 przyjąc  pomiar tym sposobem jako szacunkowy.

--
Pozdrowienia,
 Jurek                          mailto:jwjurek w poczta.onet.pl