ftp...

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 3 Mar 2005, 18:14:18 CET

Marcin Król wrote:

> To nie glibc. Ja tak mam na wszystkich maszynach korzystajacych z lacz
> tepsy. I tu bym szukal przyczyny.

u  mnie bylo wsio ok, juz na nowych laczach (lacznie z transferami -
jest podpiete 1mbit, i szlo circa 100k). i dalej transfery sa ok,
=jedyne co to czasem sie do serwera nie moge dobic
to samo w domu - lacze 320k, i tyle tez idzie. i tez czasem sie po
prostu dobic nie moge

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email