[RA] timeouty i bufory??

Bartłomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Czw, 3 Mar 2005, 19:52:31 CET

Hej...

Mam nastepujacy problem z routingiem, dhcp i shapingiem...

Mam okol 200 komputerow na jednej fizycznej sieci podpietej do routera
na 2 logicznych routowalnych siecich ip - adresy przydzielan przez DHCP,
statycznego arpa,  system RA z jadrem 2.4.20 (paczkowany)...

Od kliku dni mam dziwne zachowuja sie niektore stacje klienckie - siec
dziala przez ok. 10 minut potem system wysyla pakiety do klienta, ale
one do niego nie docieracja - nie ma odpowiedzi od klienta, klient robi
'Napraw' z Win XP odnawia IP, zaczyna dzialac i po 10 minutechj znow to
samo...

Ale jeszcze jedno - DHCP serwer niektorzy klienci nie pobieraja IP
chciaz ma w logach DHCPDISCOVER, DHCPOFFER, ale nie ma DHCPACK...
Pomaga reboot routera lu stacji klienckiej...

Jakies pomysly, bo mi sie juz skonczyly... :'(

--
   Bartłomiej Niedziela