firefox i xfce

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 3 Mar 2005, 22:06:04 CET

On Thu, 03 Mar 2005 11:56:10 +0100
newsonet <newsonet w poczta.onet.pl> wrote:

> Proponuje uzyc paczek z mozilla.org
> Nie chce nikogo krytykowac gdyz kazdy robi ile moze.

zminimalizować a
> Ktore okna na desktopie czy firefoxie.
> Jezeli firefox to w opcjach javascriptu wystarczy odchaczyc resize.
na desktopie a chodzi mi o to czy jest jakaś opcja, która by powodowała
że pasek tytułowy okna znajduję się najdalej na górnej krawędzi ekranu
(kiedyś tak było) zaś obecnie po zmianie na nowszy xfce jest tak że
pasek jak i część okna wędrują ponad ekran co uniemożliwia zmianę np.
niektórych parametrów w oknie preferencje firefox'a