Dwa pytania.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 6 Mar 2005, 09:48:36 CET

Witam,

Mam dwa pytanka:

1.
Czy w PLD jest jakieś oprogramowanie działające podobnie jak WhereIsIt?
(http://www.whereisit-soft.com/). Mam dużo płyt i już się gubię co na nich
mam.

2.
Czy jest w PLD jakiś programik w którym mógłbym przechowywać różnego rodzaju
hasła? Jest Kwallet, ale nie wiem czy trzymanie tam haseł jest bezpieczne.

Puki co stworzyłem 650MB plik który służy jako pojemnil i w nim trzymam różne
ciekawe pliki w tym dokument z OO w którym trzymam hasła. Ten pojemnik sobie
montuje na żądanie z cryptoloop i jest on szyfrowany AES 256.

Może jest coś lepszego i mniej kłopotliwego ?

Pozdrawiam,
Paweł