Squid.

Przemysław Staniszewski ihi.marzyciel w wp.pl
Nie, 6 Mar 2005, 16:06:57 CET

On Sun, 06 Mar 2005 15:34:08 +0100
Killah <killah80 w poczta.onet.pl> wrote:

> Witam.
> Czy ktoś uzywa squida na platformie amd64 ?
> Squid działa jako transparentny i cały ruch www leci przez niego.
> U mnie robi on coraz większe problemy - jakby nigdy nic co pewien czas
> przestaje udostępniać strony.
> Dzieje się tak przez klika minut -> od 1 do 20 i potem nagle wszystko wraca.
> Najgorsze jest to że w logach nie ma nic!
> Nie jest to problem dns'a, ani też dostepu do netu, to już sprawdziłem.
> Problem konfigu to tez nie jest, gdyż ustawiałem nawet najbardziej
> prymitywny i dzieje się niestety to samo.
> [...]

może miejsce na dysku ? masz mniej miejsca niż maksymalna wartość
mogąca zostać przez squida wykorzystana a więcej jak minimalna.

w pewnym momencie utylizuje i utylizuje i lipa proces chyba sie restartuje.

PS