wielkość pakietu rpm

Nie, 6 Mar 2005, 20:39:35 CET

Osóbka znana jako Pepe, wystukała:

> [pepe w pepe pepe]$ rpm --querytags | grep SIZE
> SIGSIZE
> SIZE
> FILESIZES
> ARCHIVESIZE
> CACHEPKGSIZE
> FSSIZES

Jasne. Widziałem to, tylko że żaden nie pasuje :(
Najbliższą wartość ma SIGZIZE, ale to nie to:
poldek> desc util-linux

Package:        util-linux-2.12-15
[...]
Size:           3.6 MB (3757688 B)
Package size:   1.4 MB (1513845 B)
                        ^^^^^^^
$ rpm -qa util-linux --queryformat '%{SIZE} \n'
3757688
$ rpm -qa util-linux --queryformat '%{SIGSIZE} \n'
1513565
^^^^^^^
$ rpm -q util-linux
util-linux-2.12-15

Czyli dalej nie wiem - jak dokładnie określić wielkość paczki rpm, bez
ściągania, listowania z ftp - da się?
A może to jakoś da się wyliczyć z tych tagów?

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)