ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 7 Mar 2005, 10:42:51 CET

Dnia pon 7. marca 2005 10:13, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> Nie wiem, czy się opłaca src.rpm - mogę wystawić same: spec, łata, i
> dodatkowy config do 0.108.
> To dużo mniej, a reszta z cvs.pld-linux.org, tylko podmienić speca i
> dodać pozostałe do SOURCE.
Możesz mi na priva podesłać speca, łatę i konfig? Zbuduję sobie sam (i tak
na i686, więc twój Athlonowy mi na nic). Z góry dzięki.
--
Łukasz Maśko                                     ICQ:             146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                     GG:               2441498