konfiguracja Irda na IBM thinkpad 600x

Paweł Niklewicz pawel.niklewicz w gasconsulting.biz
Pon, 7 Mar 2005, 14:20:26 CET

Witam,

Mam pytanie czy ktos ma jakies doswiadczenia z instalacja obslugi portu IR na
laptopie thinkpad 600x ? Chcialbym to skonfigurowac a nie za bardzo wiem jak
sie do tego zabrac pod PLD, jestem poczatkujacym uzytkownikiem;)

Drugie pytanie czy ktos wie moze gdzie znalesc sterowniki do modemu Lucent
Technologies w tym laptopie dzialajace pod jadrem 2.6?

pozdrawiam

--
Paweł Niklewicz

Partner Zarządzający
Gas Consulting Łapczyński & Niklewicz Spółka Jawna
ul. Księcia Bolka 1/3
58-160 Świebodzice

fax +48 74 6661876
mobile +48509176684