Dwa pytania.

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pon, 7 Mar 2005, 20:25:56 CET

Dnia Sunday 06 March 2005 09:48, Pawel Koska napisał:
Czy w PLD jest jakieś oprogramowanie działające podobnie jak WhereIsIt?
> (http://www.whereisit-soft.com/). Mam dużo płyt i już się gubię co na nich
> mam.

Mógłbyś zobaczyć katalogue - programik mojego autorstwa napisany pod KDE -
katalogue.szluug.org . W razie wszelkich pytań pisz na priv.

> Czy jest w PLD jakiś programik w którym mógłbym przechowywać różnego
> rodzaju hasła? Jest Kwallet, ale nie wiem czy trzymanie tam haseł jest
> bezpieczne.

A co jest nie tak z kwalletem?

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk